Second Life és més que un joc d'Internet, és una vida paral·lela en què el nostre personatge potser s'ho passa millor que nosaltres. Aquest llibre explica com iniciar-se a Second Life i els reptes i riscs que planteja.
- Cover
- Titile page
- Copyright page
- Què vull saber
- Índex
- Mons virtuals, ciberespai i metavers
- Primers passos a Second Life
- Creació d'un compte
- Inici de sessió
- Com canviar d'aspecte
- Crear un món propi
- Terminologia: 'prims', objectes i 'rezzing'
- Com començar
- Al principi, complicat
- Qui ets? Identitats en els entorns virtuals
- Una impressió d'identitat
- El comportament humà de les màquines
- El codi és la llei
- Els mètodes de governança
- Les autoritats de Second Life
- Casos pràctics de governança
- Economia: negoci i publicitat
- Guanyar diners amb Second Life
- Un espai d'aprenentatge
- Les peculiaritats dels mons virtuals
- Les aplicacions concretes
- Un entorn controlat
- Riscs i oportunitats de les incursions
- La privacitat
- La propietat intel·lectual
- Els aspectes psicològics
- Política i campanyes electorals
- Campanyes de la vida real
- Aspectes polítics del joc
- Els mitjans de omunicació
- Els mitjans de comunicació 'in-world'
- Blocs sobre Second Life
- Second Life a les notícies
- Apunts tècnics concrets
- Ús de la quadrícula
- Textures
- Crear paisatges
- Crear 'scripts'
- Com guanyar-se el respecte
- Accessos directes
- Bibliografia